webbcoach » Så här fungerar Webbcoach

Så här fungerar Webbcoach

Så här fungerar det:

  1. Klicka på knappen “Ställ en fråga” som du finner i menyn uppe till höger, eller klicka här.
  2. På sidan som då kommer fram väljer du på vilket sätt du vill kontakta Webbcoach: via mail, telefon eller personligt möte. Klicka på länken vid det alternativ som du är intresserad av.
  3. Fyll i formuläret som nu visas. För att vi ska kunna fakturera dig behöver vi både ditt namn och ditt företags namn och adress. Om du valt telefonkonsultation eller personligt möte behöver du också ange telefonnummer. Du kommer då inom kort att bli uppringd av oss för att boka en tid för telefonsamtal eller möte. Om du valt konsultation via mail behöver du ange e-postadress. Denna behöver vi för att kunna svara på din fråga. Observera att din frågeställning vid konsultation via mail inte kan överskrida 4500 tecken (ungefär en A4-sida). När du fyllt i fälten klickar du på knappen “skicka”.
  4. Så fort vi mottagit din fråga får du returnerat en e-post från oss. Detta är en bekräftelse på att vi mottagit din förfrågan. Om du valt konsultation via mail så innehåller detta meddelande även en sexsiffrig kod som fungerar som ditt “ärendenummer” hos Webbcoach, samt information om bank- och postgironummer.
  5. En faktura skickas därefter inom kort till ditt företag på den adress du angett. Vi accepterar kortbetalning med Visa & MasterCard med hjälp av PayPal. En länk till betalningssidan är inkluderat i fakturan.
Top